Вітамін К для немовлят

Вітамін K для немовлят – захист від небезпечних кровотеч відразу після народження.

Не завжди батьки знають про необхідність введення вітаміну К немовлятам відразу після народження, хоч цю практику розпочали ще у 1961 після рекомендацій Американської Академії Педіатрії.

Вітамін К – це необхідна складова процесу згортання крові та зупинки кровотечі.
Ми отримуємо цей вітамін з їжі, а також певна кількість його утворюється з «добрих» бактерій, що містяться у нас в кишківнику .

У немовлят рівень вітаміну К є надто низьким, оскільки він передається від матері до дитини у недостатній кількості, а у їх кишківнику міститься ще занадто низька кількість бактерій, які ще не здатні його виробляти.

Саме тому немовлята є в зоні ризику розвитку небезпечних внутрішніх кровотеч.

Проведені дослідження показують, що одноразова ін’єкція вітаміну К суттєво знижує ризик розвитку небезпечної внутрішньочерепної кровотечі та запобігає важким ураженням мозку та навіть смерті дитини.

У англомовній літературі існує термін vitamin K deficiency bleeding (VKDB) – кровотеча внаслідок дефіциту віт К – це стан, що виникає, коли рівень вітаміну К у організмі дитини не є достатнім.

Діти, які не отримали цієї ін’єкції мають ризик розвитку кровотечі до 6-ти місячного віку.

Ін’єкція вводиться одноразово, внутрішньо-м’язово у ніжку дитини ще у пологовому будинку.

Можливі клінічні симптоми кровотечі внаслідок дефіциту вітаміну К:

1. Синці на голові та обличчі дитини

2. Кровотечі з носа чи пупкової ранки

3. Блідіша шкіра, ніж звичайно

4. Жовтушність очей після 3-х тижневого віку

5. Кров у калі, темний кал чи блювання кров’ю

6. Неспокій, судоми та сонливість та блювання

Вітамін К для немовлят:

· Безпечний

· Передається дитині із грудним молоком, проте у недостатній кількості, щоб запобігати розвитку кровотеч

· Усі діти повинні отримати ін’єкцію вітаміну К у пологовому будинку

Ми піклуємось про найцінніше – здоров’я Ваших дітей!