Превенар 13. Захист від отиту та пневмонії.

Превенар 13. Вакцинація, захист від отиту та пневмонії.

Вакцинація превенар 13, що захищає від пневмонії.

👉 Щороку важливо вакцинуватися від сезонного грипу, але є ще одна вакцина необхідність якої варто обговорити зі своїм лікарем.

👉 Це вакцина, що захищає від отиту та пневмонії. І хоч це не сезонне щеплення і про нього не так багато говорять як про вакцину від грипу, вакцина від пневмококової інфекції захищає від її важких ускладнень, госпіталізації та навіть смерті.

А під час пандемії ковід-19 особливо важливо подбати про захист легень, а особливо тим, хто має супутню патологію.

❗ Що треба знати про пневмонію:

Це інфекція, що може уражати як одну так і дві легені, збудниками якої можуть бути як бактерії так і віруси.

Симптоми можуть виникати гостро чи поступово та включають:

✔️Гарячку
✔️кашель
✔️задишку
✔️біль у грудній клітці
✔️втрату апетиту

Рання діагностика може бути утрудненою, оскільки хворі довший час можуть думати, що у них ГРВІ чи грип.

❗ Також важливо знати, що вакцина захищає не від усіх бактерій, що є збудниками пневмонії, а лише від найскладніших.

The Centers for Disease Control and Prevention (CDC) рекомендує пневмококову вакцину для наступних категорій:

· Усім дітям до 2-х років;

· Усім дорослим понад 65 років;

· Дорослим 19-64 роки, що палять;

· Дітям старше 2 років та дорослим молодшим 65 років, що мають певні хронічні захворювання (серця, легень чи нирок);

· Пацієнтам, що є у групі ризику розвитку діабету, хронічної серцевої, легеневої патології та захворювань печінки.

❗ Як працює вакцина превенар 13:

Активна імунізація для попередження інвазивних захворювань, пневмонії та гострого середнього отиту, спричинених Streptococcus pneumoniae, у дітей віком від 6 тижнів.

Активна імунізація для попередження інвазивних захворювань та пневмонії, спричинених Streptococcus pneumoniae, у дорослих та осіб літнього віку.

Ця вакцина надає захист від 13 серотипів стрептококової пневмонії, які є найбільш частою причиною важкої інфекції. Дітям необхідно отримати 3 дози, в той час як дорослим достатньо однієї.

Пневмококова вакцина знижує ризик розвитку бактеріальної пневмонії та оберігає від важких наслідків грипу та важких інфекцій таких як сепсис.

👉Для малих дітей, старших осіб та тих, що мають супутню патологію вакцинація є найбільш потрібною !!!