Повернення до фізичної активності після перенесеної COVID-19 інфекції

Повернення до фізичної активності після перенесеної COVID-19 інфекції ⚽️⛷🏉🥊🏐🏋️‍♀️🏀

Рекомендації Американської академії педіатрії (ААП).

❗️Якщо у Вашої дитини позитивний тест на COVID-19, одразу повідомте свого педіатра. Враховуючи важкість перебігу, вираженість симптомів, наявність мультиситемного запального синдрому (МЗС), міокардиту чи інших ускладнень у анамнезі, лікар зможе прийняти рішення щодо того, коли дитина зможе повернутися до занять спортом.

✅ Діти та підлітки із відсутніми чи легкими симптомами COVID-19 та без МЗС повинні бути обстеженими на предмет можливої серцево-судинної патології. Лікар розпитає про такі скарги як: біль у грудній клітці, задишка, втома, втрата свідомості. Дітям, що мають деякі із цих скарг необхідно записати ЕКГ та скерувати до дитячого кардіолога.

✅ Діти із симптомами COVID-19 середньої важкості та без перенесеного МЗС не
можуть займатись спортом до повного зникнення симптомів захворювання та до проведення консультації кардіолога, запису ЕКГ та огляду педіатра. Симптоми середньої важкості включають: 4 і більше днів гарячки понад 38 С, м’язові болі, що тривали тиждень і більше, озноб, слабість.

✅ Діти із важкими проявами захворювання COVID-19 чи ті у кого розвинувся мультисистемний запальний синдром повинні отримувати лікування як при запаленні серцевого м’язу – міокардиті. Таким дітям рекомендовано утриматись від фізичних навантажень на 3-6 місяців. Перш ніж повертатись до змагальних видів спорту, їм необхідно пройти повне кардіологічне обстеження.
Лікар визначить графік поступового збільшення фізичних навантажень, враховуючи важкість та вираженість кардіологічних симптомів.