Догляд за пупковою ранкою

Після перетискання пуповини, у місці пупка залишається пупковий залишок, який відпаде самостійно протягом 1-2 тижнів життя і потребує догляд за пупковою ранкою .

❗️Дайте можливість пупковому залишку відпасти самостійно, не піддавайтесь спокусі його відірвати!

У місці, де відпав пупковий залишок, залишиться пупкова ранка, як за нею доглядати:

✅Мийте руки перед тим як торкатись до неї
✅Тримайте її сухою, немає потреби використовувати антисептики

❗️Колись лікарі радили батькам обробляти пупкову ранку антисептичними засобами, такими як перекис водню чи зеленка, але тепер вважається, що в такий спосіб також гинуть і «добрі» бактерії, що спряють швидшому загоєнню ранки, а зеленка окрім неестетичного вигляду також маскує можливі ознаки запалення та відтерміновує вчасне звернення до лікаря.

✅Загинайте край підгузника, щоб покращити доступ до кисню до ранки, це також пришвидшує його загоєння
✅Після купання акуратно просушуйте ранку рушником чи ватним спонджиком та дайте можливість добре їй висохнути

❓Коли ж потрібно звернутись до лікаря:

•Незначна кількість крові може спостерігатися під час загоєння ранки, також вона може незначно кровити відразу після того як пупковий залишок відпаде.

❗️Але зверніться відразу до лікаря, якщо зауважите в ранці гній чи почервоніння шкіри навколо неї – це ознаки початку запального процесу – омфаліту і в такому випадку, дуже важливо вчасно звернутися до лікаря, щоб попередити розповсюдження інфекції.

Ми піклуємось про найцінніше – здоров‘я Ваших дітей!